Fullast vinner inte längre.

Kan inte ens vänner bara växa upp? Inse vad de gör fel och fixa det. Jag vill inte ha nya vänner, jag vill ha dessa men vi glider bara längre och längre isär allihop. Vi är 21-22 år och livet handlar inte om fullast-vinner, slit&släng-vänner och one-night-stands.

Jag vill inte ha "vuxna" vänner som bor i hus och har en bebis på väg. Vänner som dricker en cider till maten en gång i månaden. Jag vill ha de jag har men jag vill kunna lita på dem och slippa oroa mig för drogproblem eller att de ska supa bort sitt liv. Jag vill inte oroa mig för att de ska hitta någon som de gillar bättre än mig och glömma mig. Jag vill inte höra att de säger det ena och det andra om mig, jag vill att de ska förstå.

De får mer än gärna dricka, de får röka DÅ OCH DÅ, de får ligga runt och vara precis dem som de är men utan alla de saker som tyvärr är allvarliga och gör dem till dåliga vänner. Jag önskar att de kunde inse vad de gör, innan det är för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0