Jag känner mig som en skithög.

Min föredetta bästa vän och jag har glidit isär under nästan ett år. Vi ses typ aldrig och har knappt något gemensamt känns det som, hon intresserar sig inte för något känns det som. Jag har gråtit, jag har varit arg och besviken men jag är över allt det nu. Jag har accepterat att det är såhär och slutat bry mig.

Hon däremot skickade ett sms idag att hon gråtit sig till sömns för det kändes som om vår vänskap var borta. Jag svarade och vi skickade fram och tillbaka. Hon säger att hon ångrar sig, att hon ska ändras, att hon inte vill ha det såhär. Hon säger att det är jätte jobbigt och att hon inte vill göra mig ledsen, hon känner sig hemsk och som en skithög och ber om ursäkt.

Jag förtydligar vad jag tycker men tror inte på ett ord hon säger. Jag tror hon blivit dissad av någon "nyare" kompis och nu ska hon falla tillbaka på mig för att jag alltid finns här. Hur hemskt är inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0