Jag ska göra som vilken vettig knarkare som helst, ljuga.

Lördagen bjöd på fest och ingen var vidare sugen men alla åkte. Festen var trist, så trist att man tänkte; är det ens lönt att dricka mer? Det var för blandade människor som inte alls minglade.

Utgång blev det inte heller för mig då vi inte var så sugna eftersom alla redan splittrats och så var vi 4 personer i bilen och 1 var nykter, 1 var jag som druckit men inte kände mig full, 1 var fuller och 1 var helt jävla väck. Den som var helt väck spydde innan vi ens kommit från the place of the party till hissen.


Det jobbigaste med kvällen var nog det faktum att mina två vänner som varit på "date" och sånt var där. Hon hade festen och han var den som var helt väck. Han spenderade hela kvällen med att leta efter en plats att rulla en "liten goding" på, långt om länge hittade han det och fick röka. Redan här hör man ju att det har gått en bra bit ifrån att röka någon gång då och då för att det är kul.

När han sedan svarar "så länge det krävs" på min fråga om hur länge han tänkt dölja det för henne OM de nu skulle bli tillsammans och säger att "jag ska göra som vilken vettig knarkare som helst, ljuga" när han berättar att lägenhetsägaren inte vill att han ska rulla där inne och de andra frågar vad han ska göra. Då börjar man oroa sig. Då är det inte kul längre. Nu börjar vi gå mot punkten då man måste försöka prata vett med honom och inse vad han gör, utan att stöta bort honom. Det värsta är väl om det inte funkar, då måste man dra in föräldrarna. Hur ska man veta om någon verkligen är så fast? Det är inte det lättaste att ta upp med någon och jag är arg för att han inte kan inse det själv så jag slipper göra det. Fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0